check us
Szybka
dostawa
14 dni
na zwrot
dostawa
od 299zł gratis
  1. Strona główna
  2. Marki samochodów
  3. FIAT
  4. Części FIAT BRAVO II (198_)
Powrót
Wybierz typ silnika

Części samochodowe do FIAT BRAVO II (198_)

Poszukujesz części motoryzacyjnych do swojego Fiata Bravo 2? Wybierz typ i sprawdź naszą bogatą ofertę:

Historia modelu Fiat Bravo 2

Fiat Bravo II pojawił się po raz pierwszy w 2007 roku na targach samochodowych w Rzymie i w tym samym roku był już dostępny w Polsce. Ten model został następcą Fiata Bravo pierwszej generacji, a do tego zastąpił niezbyt udany model Fiat Stilo. Fiat Bravo drugiej generacji to auto kompaktowe dedykowane bardziej wymagającym użytkownikom. To wygodny, pięciodrzwiowy hatchback.

Ostatnie egzemplarze Fiata Bravo 2 wyjechały z fabryki w 2015 roku. Wkrótce ten model został zastąpiony przez Fiat Tipo. Pozostał jednak popularny, ponieważ to auta zapewniające wysoki komfort jazdy, posiadające duży bagażnik i do tego nie ma problemu, żeby kupić części do Fiata Bravo II.

Fiat Bravo II – stylistyka nadwozia

Fiat wydał na zaprojektowanie i uruchomienie produkcji modelu Bravo II ponad 350 mln euro, ale było warto. Samochód ma bardzo ładne nadwozie, dopracowane w każdym detalu. Z przodu nawiązuje stylistycznie do Grande Punto i Maserati, z tyłu – do modelu Bravo pierwszej generacji. Do 2014 roku auto przeszło dwa liftingi. W roku debiutu miało najdłuższe nadwozie w swojej klasie – 4,34 m.

Pozostałe wymiary:

  • rozstaw osi – 2,5 m,
  • szerokość – 1,79 m,
  • wysokość – prawie 1,50 m.

Fiat Bravo 2 a ergonomia wnętrza

Kabina Fiata Bravo II jest przestronna i ergonomiczna. Duże, dobrze wyprofilowane fotele zapewniają wysoki komfort podróżowania. Nie brakuje miejsca na nogi na tylnej kanapie. Deska rozdzielcza jest elegancka i czytelna. Materiały użyte w kokpicie są przyjemne w dotyku, chociaż zdarzają się różne niedoróbki w montażu w różnych miejscach kabiny (np. radio). Fiat Bravo 2 ma największy bagażnik w swoim segmencie - 400 dm³.

Silniki i części Fiata Bravo II

Silniki Fiata Bravo II to benzynowe T-Jet Turbo i MultiAir Turbo 1.4 o mocy 120-150 KM, a także silnik diesla JTD MultiJet 1.6, 1.9 i 2.0 o mocy 90-165 KM. Części Fiata Bravo II okazały się tak dobre i trwałe, że zostały potem wykorzystane również do produkcji innych samochodów (np. Alfa Romeo Giulietta).

Zalety i wady Fiata Bravo II

Zalety:

  • Bardzo bezpieczny samochód – w testach Euro NCAP Fiat Bravo II zdobył pięć gwiazdek na pięć możliwych.
  • Duży bagażnik.
  • Komfortowo się prowadzi.
  • Dobry stosunek ceny do jakości.
  • Niedrogie części do Fiata Bravo II.

Wady:

  • Nietrwałe skrzynie biegów.
  • Słabe wyciszenie kokpitu.
  • Duży promień skrętu.
facebook