Wyszukaj VIN
Wybierz pojazd
Szczegóły produktu

Korek spustowy oleju SWAG 32 91 5374

Nazwa towaru:
Korek spustowy oleju
Kod towaru:
32 91 5374
Producent:
SWAG

5,00 zł brutto

Dostępność
Brak
Transport i sposoby płatności
Przesyłka kurierska DPD - 19,00 PLN
  • Przelew
  • Płatność online (przelewy24.pl)
  • Za pobraniem (+5,00 PLN)
Paczkomaty InPost - 18,00 PLN
  • Przelew
  • Płatność online (przelewy24.pl)
Odbiór osobisty Kraków - 0,00 PLN
  • Gotówka
  • Przelew
  • Płatność online (przelewy24.pl)

Długość [mm]

29,5

Ciężar [kg]

0,04

Materiał

Stal

Rozmiar klucza

19

Kształt łba śruby / nakrętki

Sześciokąt zewnętrzny

Powierzchnia

ocynkowany

Długość gwintu [mm]

17,5

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2

z pierścieniem uszczelniającym

uwzględnić informację serwisową


Długość śruby pod główką [mm]

22

Wymiar gwintu zewnętrznego

M14 x 1,5


Kod EAN: 4044688153746
Informacje o producencie: SWAG Adres: / Kraj: Brak danych E-mail: Brak danych
Zamiennik
Cena
Stan
Nie znaleziono zamienników
Producent
Kod OEM

AUDI
N 908 132 01; N 908 132 02; N 908 132 03

CHRYSLER
68004313AA

CUPRA
N 908 132 02

DODGE
68004313AA

FORD
1 459 212; 2 579 863

JEEP
68004313AA

MITSUBISHI
MN980017; MN980254

SEAT
N 908 132 01; N 908 132 02; N 908 132 03

SKODA
N 908 132 01; N 908 132 02; N 908 132 03

VW
N 908 132 01; N 908 132 02; N 908 132 03; N 911 014 01

Marka

Wczytywanie...
      Wczytywanie...
        Wczytywanie...
      • Typ Poj. / Moc Kod silnika Rok prod.
        Typ:
        - -
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Wczytywanie...
Jeszcze nie ma opinii dla tego produktu
Chcesz dodać opinię? Zaloguj się
Opinie pochodzą tylko od zalogowanych użytkowników, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt.
Korek spustowy oleju w autoczescizielonki.pl

Korek spustowy oleju to prosta śruba z uszczelką, pozwalająca w razie potrzeby zlać olej z miski olejowej. Korki spustowe wykonuje się z metalu lub tworzywa sztucznego. Z reguły ten element pojazdu jest bardzo trwały, nie podlega też szczególnym przeciążeniom. Uszkodzenia zdarzają się zwłaszcza przy bardzo nieostrożnej jeździe, np. po wybojach czy wysokich krawężnikach, ale nawet wtedy gdy miska olejowa uległa pęknięciu, korek może wciąż być cały. Zużyciu może ulec natomiast uszczelka korka, co zmusi kierowcę do wymiany korka spustowego. Potencjalnie korek można też uszkodzić podczas odkręcania...

Czytaj więcej o korku spustowym oleju