Wyszukaj VIN
Wybrany pojazd - IVECO EUROCARGO I-III
Szczegóły produktu

Korek spustowy oleju SWAG 20 92 7531

Nazwa towaru:
Korek spustowy oleju
Kod towaru:
20 92 7531
Producent:
SWAG
Nie pasuje do wybranego pojazdu
Nie pasuje do wybranego pojazdu

8,00 zł brutto

Dostępność
Brak
Transport i sposoby płatności
Przesyłka kurierska DPD - 19,00 PLN
  • Przelew
  • Płatność online (przelewy24.pl)
  • Za pobraniem (+5,00 PLN)
Paczkomaty InPost - 18,00 PLN
  • Przelew
  • Płatność online (przelewy24.pl)
Odbiór osobisty Kraków - 0,00 PLN
  • Gotówka
  • Przelew
  • Płatność online (przelewy24.pl)

Długość [mm]

20

Ciężar [kg]

0,020

Materiał

Stal

Rozmiar klucza

17

Kształt łba śruby / nakrętki

Sześciokąt zewnętrzny

Jakość/Klasa

6.8

Długość gwintu [mm]

13

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2

bez pierścienia uszczelniającego

Długość śruby pod główką [mm]

16

Wymiar gwintu zewnętrznego

M12 x 1,5


Kod EAN: 4044688275318
Informacje o producencie: SWAG Adres: / Kraj: Brak danych E-mail: Brak danych
Zamiennik
Cena
Stan
Nie znaleziono zamienników
Producent
Kod OEM

ALPINA
11 13 7 535 106

BMW
11 13 7 535 106

LAND ROVER
STC 2034; 1273093

MINI
11 13 7 535 106

TOYOTA
90069-39020

Marka

Wczytywanie...
      Wczytywanie...
        Wczytywanie...
      • Typ Poj. / Moc Kod silnika Rok prod.
        Typ:
        - -
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Wczytywanie...
Jeszcze nie ma opinii dla tego produktu
Chcesz dodać opinię? Zaloguj się
Opinie pochodzą tylko od zalogowanych użytkowników, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt.
Korek spustowy oleju w autoczescizielonki.pl

Korek spustowy oleju to prosta śruba z uszczelką, pozwalająca w razie potrzeby zlać olej z miski olejowej. Korki spustowe wykonuje się z metalu lub tworzywa sztucznego. Z reguły ten element pojazdu jest bardzo trwały, nie podlega też szczególnym przeciążeniom. Uszkodzenia zdarzają się zwłaszcza przy bardzo nieostrożnej jeździe, np. po wybojach czy wysokich krawężnikach, ale nawet wtedy gdy miska olejowa uległa pęknięciu, korek może wciąż być cały. Zużyciu może ulec natomiast uszczelka korka, co zmusi kierowcę do wymiany korka spustowego. Potencjalnie korek można też uszkodzić podczas odkręcania...

Czytaj więcej o korku spustowym oleju