Wyszukaj VIN
Wybierz pojazd
Szczegóły produktu

Korek spustowy oleju VAICO 10-3307/VAI

Nazwa towaru:
Korek spustowy oleju
Kod towaru:
10-3307/VAI
Producent:
VAICO

10,00 zł brutto

Dostępność
Brak
Transport i sposoby płatności
Przesyłka kurierska DPD - 19,00 PLN
  • Przelew
  • Płatność online (przelewy24.pl)
  • Za pobraniem (+5,00 PLN)
Paczkomaty InPost - 18,00 PLN
  • Przelew
  • Płatność online (przelewy24.pl)
Odbiór osobisty Kraków - 0,00 PLN
  • Gotówka
  • Przelew
  • Płatność online (przelewy24.pl)

Strona zabudowy

po stronie silnika

Wymiar gwintu

M18 x 1,5

Gwint zewn. [mm]

M18 x 1,5

Kształt łba śruby / nakrętki

Sześciokąt wewnętrzny

Powierzchnia

ocynkowany

Długość gwintu [mm]

12

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2

z pierścieniem uszczelniającym

Skok gwintu [mm]

1,5

Informacje własne: 3 (E36) M3 3.2 1990.09->1998.02

Kod EAN: 4046001642951
Informacje o producencie: VAICO Adres: / Kraj: Brak danych E-mail: Brak danych
Zamiennik
Cena
Stan
Nie znaleziono zamienników
Producent
Kod OEM

BMW
7 536 578; 9 905 428; 9 919 125; 07 11 9 905 428; 11 13 7 536 578; 07 11 9 919 125; 7119905428

SEAT
N 016 029 2; N 016 029 3

SKODA
N 016 029 2; N 016 029 3

VW
N 016 029 3; N 016 029 2

Marka

Wczytywanie...
      Wczytywanie...
        Wczytywanie...
      • Typ Poj. / Moc Kod silnika Rok prod.
        Typ:
        - -
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Wczytywanie...
Jeszcze nie ma opinii dla tego produktu
Chcesz dodać opinię? Zaloguj się
Opinie pochodzą tylko od zalogowanych użytkowników, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt.
Korek spustowy oleju w autoczescizielonki.pl

Korek spustowy oleju to prosta śruba z uszczelką, pozwalająca w razie potrzeby zlać olej z miski olejowej. Korki spustowe wykonuje się z metalu lub tworzywa sztucznego. Z reguły ten element pojazdu jest bardzo trwały, nie podlega też szczególnym przeciążeniom. Uszkodzenia zdarzają się zwłaszcza przy bardzo nieostrożnej jeździe, np. po wybojach czy wysokich krawężnikach, ale nawet wtedy gdy miska olejowa uległa pęknięciu, korek może wciąż być cały. Zużyciu może ulec natomiast uszczelka korka, co zmusi kierowcę do wymiany korka spustowego. Potencjalnie korek można też uszkodzić podczas odkręcania...

Czytaj więcej o korku spustowym oleju