check us
Szybka
dostawa
14 dni
na zwrot
dostawa
od 500zł gratis
Szczegóły produktu

Przegub napędowy - komplet LOBRO 301955/GKN

Nazwa towaru:
Przegub napędowy - komplet
Kod towaru:
301955/GKN
Producent:
LOBRO
163,00 zł brutto

Dostępność
Dostępny
WYSYŁKA LUB ODBIÓR OSOBISTY:
NATYCHMIAST
(w dni robocze)
Transport i sposoby płatności
Przesyłka kurierska FedEx - 16,00 PLN
  • Przelew
  • Płatność online (przelewy24.pl)
  • Za pobraniem (+3,00 PLN)
Paczkomaty InPost - 13,00 PLN
  • Przelew
  • Płatność online (przelewy24.pl)
Odbiór osobisty Kraków - 0,00 PLN
  • Gotówka
  • Przelew
  • Płatność online (przelewy24.pl)

Długość [mm]

90,50

Wymiar gwintu

M14x1.5x73

Uzębienie zewnętrzne od strony koła

33

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła

30

Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]

53,00

Ilość zębów, obręcz ABS

45

Rodzaj przegubu

Przegub równobieżny

obrobiony mechanicznie

bez rowka w wewnętrznym elemencie

Pierścień ABS O [mm]

81,00

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2

ze śruba

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2

z osłoną gumową

Średnica przegubu [mm]

88,00

Część nowa


Informacje własne: AUDI A4 / A4 AVANT (8D2, 8D5, B5) 1.6 (74 KW) 01.95-07.00 / SKODA SUPERB 2.0 (85 KW) 02.02- / VW PASSAT (3B2) 1.6 (74 KW) 10.96-11.00

Kod EAN: 4019064119869
Zamiennik
Cena
Stan

Brak zdjęć
PLN
DOSTĘPNOŚĆ:

Producent
Kod OEM

AUDI
8D0 498 099; 8D0 498 099 B; 8D0 498 099 BX

SEAT
8D0 498 099; 8D0 498 099 B; 8D0 498 099 BX

SKODA
8D0 498 099; 8D0 498 099 B; 8D0 498 099 BX

VW
8D0 498 099; 8D0 498 099 B; 8D0 498 099 BX

Marka
Model i Typ
Kod silnika
Moc
Pojemność silnika
Lata produkcji

Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Przegub napędowy - przeznaczenie

Przegub napędowy jest to istotny element układu napędowego, znajduje się on w półosi w ilości jednej lub dwóch sztuk, zależnie od tego, jak skonstruowany jest napęd pojazdu i na które koła przekazywany jest moment obrotowy, a także od rodzaju zawieszenia kół, czy jest ono zależne czy niezależne. W przypadku samochodów z napędem na oś tylną wystarczy zastosować jeden przegub chyba, że zawieszenie jest niezależne wtedy konieczne jest użycie dwóch przegubów w półosi, ze względu na sposób pracy i odchylenia, jakim poddawany jest układ.

Przeguby występują w dwóch wariantach, pierwszy z nich to przegub nierównobieżny, który powoduje na...

Czytaj więcej